Zalety transkrypcji webinarów w zakresie...
Jeśli myślisz, że czerpiesz wszystko, co możesz z Twoich webinarów, pomyśl jeszcze raz. Jeśli nie transkrybujesz swoich webinarów, tracisz możliwości lepszego pozycjonowania wideo. Transkrypcja nagrań to doskonały sposób na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania.
Nagranie webinaru może służyć jako narzędzie przyciągania nowych odbiorców i wzmacniania działań marketingowych. Kluczem do wykorzystania tych możliwości jest transkrypcja webinarów. Dzięki transkrypcjom webinarów natychmiast poprawisz swoje działania marketingowe związane z wideo SEO. Transkrypcje mogą również służyć jako podstawa treści pochodnych.
Popraw rankingi wyszukiwania.
Wyszukiwarki mogą indeksować tylko tekst. Nie mogą indeksować nagrań. Zatem bez transkrypcji nagranie z webinaru nie istnieje w Google ani w żadnej innej wyszukiwarce. Jeśli nagranie Twojego webinaru zawiera tylko krótki opis na stronie, gęstość słów kluczowych będzie niska i prawdopodobieństwo znalezienia Twojej strony będzie mniejsze. Więcej tekstu to więcej słów kluczowych, dlatego transkrypcja webinarów jest tak cenna dla SEO. Standardowe 60-minutowe seminarium internetowe wygeneruje około 10 000 słów kopii zawierających ważne słowa kluczowe.
Jeśli transkrypcje są interaktywne, dodają kolejny poziom SEO. Podczas odtwarzania filmu interaktywna lista dialogowa wyróżnia dostarczane słowa. Pomaga to użytkownikom przeglądać wideo. Na przykład mogą wyszukać słowo lub frazę, kliknąć je i przejść do tego miejsca w filmie. Zaletą jest to, że użytkownicy pozostają na stronie dłużej. Długość czasu spędzanego przez użytkowników w witrynach ma pozytywny wpływ na wyniki wyszukiwarek tych stron.
Przyciągnij nowych odbiorców.
Innym sposobem na poprawę pozycjonowania filmów wideo za pomocą transkrypcji jest ich podział na strony. Oddzielanie stron transkrypcji według tematu, a następnie publikowanie ich osobno może zwiększyć rozmiar witryny, ale zwiększy również możliwości tworzenia linków wewnętrznych i zewnętrznych, co również poprawia rankingi w wyszukiwarkach. Potencjalnie możesz zastosować unikalną strategię SEO dla każdej strony transkrypcji.
Pomyśl o tym procesie w następujący sposób: Jeśli w Twoim webinarium jest trzech prezenterów, podziel strony na sekcje, gdy mówcy się zmieniają. Dzielenie stron w ten sposób sprawi, że będą bardziej czytelne.
Transkrypcje i napisy zamknięte w webinarach również poprawią Twoje pozycjonowanie w YouTube. W ramach swojego Menedżera filmów YouTube umożliwia przesyłanie transkrypcji i generowanie napisów. Tę treść można przeszukiwać zarówno przez YouTube, jak i Google.
Trzecim sposobem, w jaki transkrypcje webinarów mogą zwiększyć Twoje wysiłki w zakresie pozycjonowania, jest przyciąganie ruchu międzynarodowego. Po opublikowaniu transkrypcji międzynarodowi odbiorcy mogą łatwo znaleźć treść i zlecić jej przetłumaczenie.
Wreszcie, transkrypcje webinarów pozwalają na zmianę przeznaczenia całej pisemnej treści. Istnieje kilka sposobów ponownego formatowania i ponownego publikowania transkrypcji, aby usprawnić działania marketingowe. Kilka przykładów:
Poprawiona kopia strony internetowej
Studium przypadku
Przewodniki
Infografiki
Posty na blogu
Nie zgadzaj się na mniej - uzyskaj większy wpływ marketingowy dzięki nagraniom z webinarów. Niezależnie od tego, czy tworzysz transkrypcje samodzielnie, czy korzystasz z usług transkrypcji, zauważysz ulepszenia SEO i będziesz mógł zmienić przeznaczenie tej treści jako cennego zasobu dla swoich odbiorców.
Dodaj komentarz